.

.
.

15/11/2022

Až se zima zeptá...

 aneb co na té chatě dělám.


Takže tu hromadu pletených a háčkovaných věcí trošku roztřídíme.
Pletací příze Brigita z Vlniky a připlétací příze Jarka. Ta se už bohužel přestala vyrábět.



Příze Flowers Moonlight různé barvy.

Chatičku jsme úspěšně zazimovali, tak jsem se vrhla na šití.












Využila jsem různé zbytky. Myslím že v taštičkování budu ještě pokračovat.


Letos má všude doma dýňovou výzdobu. Prostě dýně kam se podíváš. Tak jsem ji propašovala i na záložku.


Krásný podzim.

8 komentářů:

  1. Reni zjavne sa ani chvíľu nenudíš, ani chvíľu nezaháľaš! Máš to všetko krásne, bude to základ zásoby darčekov? :) Mám rada také veci v zásobe, vždy sa zídu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. Vánoce budou brzy.

      Vymazat
    2. ... nádhera! Krásné šátky i ostatní pletené kousky a moc pěkné taštičky - jedna hezčí než druhá. Pohodové dny Miluška

      Vymazat
  2. Renčo, opravdu jsi dobře připravená. Tolik nádherné práce. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko až se Tě zima zeptá, co jsi dělala na chatě tak to bude pěkně koukat, jak jsi pilná ! Všechno máš hezké, moc se mi to líbí. Přízi Jarka taky přidávám k ponožkám, sice ještě nějaké zásoby mám, ale to mě mrzí, že už se nevyrábí. Já ještě potřebuju něco došít pro holky k Vánocům, není to nic složitého, tak se do toho musím pustit. Naše Jani má už dárky i zabalené, já jsem ve skluzu. Zdravím, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře