.

.
.

27/01/2023

Papilonia

Dnes bych vás ráda pozvala do motýlího domu do Brna. Představuje karibskou džungli. Mimo motýlů potkáte cestou želvy, křepelky, v jezírku jsou ryby a nad hlavou krouží exotičtí ptáčci.  Uvidíte jak se motýlci líhnou, jak se krmí. Jsou všude, dokonce i na zemi. Takže si musíte dávat pozor kam šlapete. Octnete se na chvilku opravdu v džungli. 










 

 Papilonia – motýlí dům Brno

OC Rozkvět – Brno
nám. Svobody 85/16, 602 00 Brno-střed

6 komentářů:

  1. Renatko, zdravím. V motýlím domě jsem nikdy nebyla, mám to v plánu. Musí to být zážitek ! Ten klouček s lupou je vnuk ? Měj se hezky, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návštěva motýlího domu určitě stojí za to . A opravdu je to můj vnouček.

      Vymazat
  2. Renčo, jsou to krásní motýlci. Vzpomínám na návštěvu skleníku Fata Morgana v Botanické zahradě v Praze. Akce líhnutí motýlů- fantastická událost. Zdravím na Moravu. Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Renato, v brně jsem ještě nebyla, už jsem to někde v rádiu zaslechla. Kdysi nás známá vzala do takovéto motýlí haly v Německu a bylo to moc pěkné.
    Měj se hezky. Jitka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře