.

.
.

14/06/2023

Ananas

Od dubna jsem ušila jen relaxační polštář, který jsem nestihla ani vyfotit. Veškerý čas mi zabírá zahrada.

Ale konečně jsem sedla ke stroji. Takže vznikly tyto podkafíčka.




Vzor se jmenuje ananas a šije se na papír podle šablony.

 Látka od Art Gallery Fabrics kolekce Botanist.


Na zahradě mi obrovskou radost udělal 16 let starý fíkovník. 


Doufám že plody dozrají. Bylo by to poprvé. 



5 komentářů:

  1. ... nádherná podkafíčka a s šitím a zahradou jsem na tom podobně. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, zdravím. Taky jsem šila technikou ananas jeden polštář, ani nevím, kde mu je konec. Tvoje podkafíčka se mi moc líbí ! Se zahradou to mám podobně, taky nestíhám co bych chtěla... Tedy já to nestíhám ani v zimě, natož teď. Mám na starost zahrady dvě - naší a tátovu, nevím co dřív. Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Leni taky mám zahrady dvě a nevím co dřív. Jsme holky šikovný, všechno zvládneme.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne podkafíčka a teda nie je to rýchle šitie ;)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře