.

.
.

11/12/2023

Honzovky

 Druhá adventní neděle je za námi. Letos mám 3 adventní svícny. K loňskému z keramiky jsem letos v létě pořídila další keramický k domečkové sadě. Ten jste mohli vidět v minulém příspěvku. Další je jen domečkový tácek a na něm svíčky. 


Těsta na vánoční cukroví mám nachystaný. Než se o víkendu dám do pečení vyzkoušela jsem nový pekáč na "honzovky".


Recept jsem našla na blogu Máma peče doma. Recept dám i sem, abych ho nemusela hledat.

Kynuté honzovy buchty.

500 g hladké mouky
60 g krupicového cukru
250 ml mléka
30 g kvasnic
1 žloutek
špetka soli
60 g rozpuštěného másla + 60 g na potření
citronová kůra
+ náplň ( tvarohová, maková povidlová) kterou máte rádi.

Vypracujeme těsto a necháme cca hodinu kynout.
Troubu předehřejeme na 200 st., pečeme 3 minuty a pak stáhneme na 180 st.
Pečeme asi 25 minut.



2 komentáře:

  1. Renatko pořídila jsis parádní pekáč! Buchty jako od babičky, taky je peču a jsou stejně ze všeho nejlepší. Měj se hezky, ať se Ti daří nejen při pečení, Lenka

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře