.

.
.

19/01/2021

Příprava na chatu

 Na jaře určitě nebude čas, tak šiji doplňky na chatu už teď. Kanafas a keramiku jsem koupila zde. V plánu, mimo chňapky, mám hlavně ubrus a závěsy.  Kanafas prostě na chatu nebo chalupu patří. 




V loni jsem v tuto dobu šila obrázky pro rodiny zasažené požárem v Austrálii. Podívat se můžete zde. Hurá.  Měla jsem obrovskou radost když jsem je na FB uviděla. Najdete je?



Třetí obrázek zatím chybí. Věřím se že ještě v nějaké dece objeví.

A ještě polštářky pro vnuka a syna. Pomáhala jsem Ježíškovi, tak je mohu ukázat až teď.
 

 



Děkuji za nakouknutí. 






4 komentáře:

  1. Renči, polštářky jsou nádherné. Určitě z nich mají kluci radost. Také by mne zajímalo, zda už jsou moje obrázky smrčků zašité v nějaké dece v Austrálii. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňa zaujali látky na chalupu, lebo aj mňa v skrini čaká červené káro na obrus na veľkú noc :) Len čistá bavlna, nie kanafas, ale nevadí, oni to deti zababrú skôr ako s prešúcha :D Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře