.

.
.

04/02/2021

Že by Valentýn?

 Přihlásila jsem se do srdíčkového swapu. Tedy přesněji, mám ušít něco na čem je srdíčko. Prosba byla  aby to nebyl polštářek. Na Kiwi embroidery je free výšivka podkafíčka. Mají ji ve čtyřech velikostech. Hned jsem toho využila a vyšila tu největší 20x20 cm a pak  13x13cm.





A abych nezapomněla. Jako správná babička jsem vnoučkovi ušila balónky. Může si s nimi v bytě házet i hrát fotbal a  já se nemusím bát že něco rozbije.


Nikdy si nedávám žádná předsevzetí. Stejně bych je nesplnila. Letos jsem ale udělala výjimku. Musím došít aspoň několik kostlivců. Už by si to opravdu zasloužili. Začneme tedy babičkovkou. Díky kamarádce mám už našitou borduru. Teď si ale chvilku počká na prošití. 



2 komentáře:

  1. Podkafíček není nikdy dost. Míčky jsem také šila pro nejmladší vnučku. I ta starší vnoučata si s ním ráda hrála. A s tím kostlivcem jsem na tom stejně. Na jednom právě pracuji a poslední se ještě krčí ve skříni. M.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře