.

.
.

24/11/2021

Odpočívám

 V pondělí jsem se nechala naočkovat proti covidu. Tak bouřlivou reakci jsem opravdu nečekala. Takže mi nezbývá nic jiného, než odpočívat. Tělo to asi potřebuje. Dnes je mi už lépe, tak jsem si pustila film a pletu ponožky. Jde mi to pomalu. Asi stejně jako té želvě na hrníčku.


Na blížící se advent jsem už připravená.



Keramický věnec i ptáčka jsem koupila na Fléru

8 komentářů:

  1. Renatko, zdravím. Objevila jsem tento blog náhodou a jsem nadšená, protože mám ráda kreativní lidi, sama moc ráda pletu, háčkuju, aranžuju atd, tudíž mi je tento blog blízký. Ještě si ho prohlednu víc zpětně. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Odpočívat a hodně pít! Bude líp! Já měla po každé dávce covid zpátky se vším všudy na 50 hodin... Hezký advent a hodně zdraví, Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Aj mňa to čaká, vlastne trochu závidím, že to máš za sebou :) Opatruj sa ♥ , Marta

    OdpovědětVymazat
  4. Reni, odpočívej a popíjej čajíky. Bude to dobré. Máš hezkou adventní keramiku. M.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře