.

.
.

06/12/2021

Na vlně krajky

 Máme za sebou druhou adventní neděli. Je načase vyzdobit svátečně byt. Venku nasněžilo. Sváteční atmosféra se pomalu blíží. Tak se do toho dáme.

Vyšila jsem krajky, tentokrát červené. Srdíčka jsem zmenšila. U posledního mi došla ke konci spodní nit. Už se mi tam nová nechtěla dávat, tak jsem to vyřešila jinak. Místo středu výšivky jsem tam našila rolničku. Myslím, že jich ještě pár s rolničkou vyrobím.



Výzdoba hotová.





Krásné prožití adventního času.


6 komentářů:

  1. Renatko, zdravím. Červená srdíčka se Ti moc povedla, s tou rolničkou je to krásné. Na Vánoce je červená stejně nej ! Tak Tvůj blog jsem dočetla zpětně celý od konce do začátku. Přeju hezké dny. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já chodím koukat na tvůj. Jsi neskutečně šikovná.

      Vymazat
  2. Krásne srdiečka, moje obľúbené :) Pozdravujem!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře