.

.
.

24/12/2021

Vánoční kostlivec

 Jen tak jsem prohrabávala svou krabici s kostlivci a uviděla nedošité prostírání. Začala jsem ho šít v klubu a protože pan C , jak nazvala Martička Dupkalová tuto nemoc, zhatil další setkávání, muselo počkat.



Ušito ze zbytků. Lemovala jsem šikmým proužkem, taky zbytek. Strašně se to táhlo. Nedoporučuji. Ale co dělat, když už nezbyl jiný kousek této látky. 

Že se blíží vánoční svátky mi napověděl nejen sníh, co letos nezvykle napadl a pár dní vydržel, ale i vánoční kaktus.


Ještě malá pozvánka do zimního Brna


                                                                         

Přeji klidné prožití vánočních s rodinou. A šťastný rok 2022. Hlavně hodně zdraví.



 

8 komentářů:

  1. Renčo, prostírání je prima. V jednoduchosti je krása. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky z Brna.
    Vánoční kaktus mi nekvete už několik let, budu se muset zamyslet na příčinou.
    Přeji pohodové svátky vánoční a do nového roku hlavně zdraví, štěstí a dobrou náladu.

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko také krásné svátky. A že kaktus nekvete, nevadí. Tento se rozhodl vykvést po třech letech. O to větší mám radost.

    OdpovědětVymazat
  4. Prostírky máš naprosto luxusní. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Prestieranie je úplne super! To musela byť radosť - ja keď tak niečo po dlhom čase vytiahnem zo skrine a tak došijem, naozaj je tá radosť x-násobná, že som to dala!!! A tie fotky Brna sú kúzelné ♥♥♥ Pozdravujem a objímam ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko, ahoj. Moc se mi líbí to prostírání, to bych mohla udělat, mám taky plno zbytků, nařezaných pásků... Přeju Ti vše nejlepší v novém roce, hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a ušitých projektů. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře