.

.
.

13/01/2022

Taštičkový


 Potřebovala jsem drobný dárek, tak jsem ušila taštičku. Zrovna jsem se trochu pocvičila v quiltování.

Začalo mně to bavit, tak jsem si trošku pohrála s okraji látek.



No a pak jsem se rozjela. Kdysi dávno jsem viděla u Vexy na blogu taštičku z vinylu. Pořád jsem odkládala její vyzkoušení. Dnes přišel ten správný čas. Je opravdu hned. Dají se na ni využít využít zbytky látek. Vinyl se netrhá a kupodivu se šije bez problémů. Ani jsem nepotřebovala teflonovou patku, ani jsem nijak neupravovala stolek k šicímu stroji. Je mi jasné že jich ušiji mnohem víc a v různých barvách. Kdo by ji chtěl vyzkoušet, tak návod najdete zde. Tato je prototyp. Další budou s poutkem, abych je mohla pověsit. 




No a taky jsem si ušila nový jehelníček. 
Návod je tady.

A já jdu šít další taštičky.


3 komentáře:

  1. Renatko, moc Tě zdravím. Moc se mi líbí Tvoje taštička z vinylu ! Chtěla bych taky takovou taštičku, hodně takových taštiček... A kde jsi koupila vinyl ? A stačí na to můj úplně normální šicí stroj ? To je otázek, viď. Třeba se to dozvím v odkazu, díky za inspiraci, jdu se podívat. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky. Vinyl jsem koupila v Jysku. Zvládne to každý stroj. Mám sice teflonovou patku, ale nepoužila jsem ji. Vše jsem ušila zipovou. Podle odkazu to určitě zvládneš.

    OdpovědětVymazat
  3. Reni paráda ... tie okraje z látok zbieram a zbieram a ... nič, zatiaľ sa len kopia, dúfam že raz zúžitkujem, ako ty!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře