.

.
.

30/01/2022

Stihačka

 







Dárek pro modeláře. Zadání polštářek se stihačkou. Výšivku jsem koupila  zde. Stihačka se vyšívala 3 hodiny.  Takže v mezičase jsem  ušila ještě taštičku. Látka nejde barevně vyfotit. Ve skutečnosti je zeleno-šedá.  
  


                          V rámci trénování  jsem proquiltovala polštářek. 


 
A další dárek . Jehelníčků není nikdy dost.

Nakonec prozradím na co se chystám.
Bude to vytlačovaný perník. Některé formičky mám už 5 let. Ty velikonoční jsem si pořídila letos. 






6 komentářů:

  1. Renatko, líbí se mi úplně všechno ! Obdivuju výšivku stíhačky na polštáři,veselý polštářek s pejskama. Tenhle jehelníček jsem už taky šila, jako dárek. Formičky na vytlačovaný perník se mi taky líbí,přešlapovala jsem u nich na jarmarku na Veselé kopci, ale nekoupila. Některé mě kdysi půjčila kamarádka, místo perníku jsem do nich s klienty v práci vytlačovala keramickou hlínu. Vznikly tak vánoční ozdoby , bylo to taky hezkě. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super nápad. Musela to být krásné keramické ozdoby.

      Vymazat
  2. Fuuuu ... 95 944 stehov - zabijak. Ale je to nádherné ♥ Krásne dni, Reni ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Výšivka moc pěkná, určitě polštář potěší. I ostatní výrobky jsou skvělé. Až upečeš perníčky,ukážeš nám foto? Ještě jedou vše dobré k narozeninám. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za přání. A perníčky se pochlubím. Určitě.

      Vymazat

Moc děkuji za komentáře