.

.
.

04/04/2022

Rachelle

 Tak se jmenuje šátek který jsem háčkovala celý měsíc.  Že mně moc bavil je asi vidět.   Klubíčko se mi nejdřív moc nelíbilo, ale nakonec jsem s barvami spokojená.

 Rozměr : šířka 200cm, výška 95cm.

Háček Tulip č.3

Návod jsem koupila tady.

Příze Muffin Fresh 1029 02






Vnouček chtěl další polštářek s členem Tlapkové patroly. Tentokrát to měl být Rubble. A co by babička pro vnoučka neudělala, že. Než jsem ho však stihla vyfotit, odnesl si ho domů. Tak mohu ukázat jen výšivku. 


Teď mám na háčku další šátek. Začala jsem ho loni na podzim na chatě. Celou zimu tam na mně čekal. Tak za tu trpělivost si zaslouží dodělat. 


Háčkuji háčkem Tulip, který jsem koupila zde. Je to zatím nejlepší háček, který mám. A vyzkoušela jsem ji hodně. Klubíčko mi drží košík na kolíčky. 

Děkuji za nakouknutí.



6 komentářů:

  1. Renatko, ahoj. Šátek máš hezký, mě taky moc baví háčkovat. Teď doháčkovávám pro vnučky ovečky a pak se chci pustit taky do šátku pro naši Jani, ale ještě si nevybrala vzor, přízi už mám. Zaujal mě ten háček, co vychvaluješ, to si asi objednám. Dívala jsem se na ty stránky, kde jsis objednala návod a je tam plno krásných vzorů. Já jsem si koupila balíček návodů od šátkomaniačky. Háčkovala jsem podle něj naposledy pro sebe veliký šátek v modrých odstínech. Chtěla bych si uháčkovat další, jen rovný, obdélníkový. Ten druhý šátek, co máš na háčku má moc krásné barvy. A ještě jsem Ti chtěla říct, že jsem si konečně nakoupila plno barevných zipů na ty pouzdra, co jsem u Tebe obdivovala, tu folii jsem zatím nikde nepotkala. Měj se dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Háček si určitě kup. Nedoporučovala bych ho kdyby nebyl opravdu super. A ta fólie je obyčejný ubrus. Mají ho snad všude. Krásný den ti přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Reni žltá a modrá - nádherná kombinácia, kráľovská ;) ... aj ja ju milujem, proste luxus ♥

    OdpovědětVymazat
  4. V letošním chladném jaru se ta krása bude hodit. M.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře