.

.
.

28/04/2022

Taštička

 Potřebovala jsem malý dárek. Znovu zvítězila kosmetická taštička. Ta každou ženu určitě potěší. No a samozřejmostí je zrcátko a přívěšek na klíče. 


Taky jsem se pokoušela dělat mýdlo. Zkoušela jsem pampeliškové. Použila jsem mýdlovou hmotu s kozím mlékem a přidala olivový olej, ve kterém jsem 48 hodin louhovala pampelišky.  Přidala jsem i trochu mleté skořice. Chtěla jsem aby mýdlo bylo mramorované. Mýdlař ze mně sice není, ale jsem spokojená. 



Na chatě toho kvete celkem dost, ovšem doma mi udělala velikou radost voskovka. 



Děkuji za nakouknutí

2 komentáře:

  1. Reni taštička i celá séria je super!!! Mydlo je krásne, to som ešte neskúšala. A voskovku mám v práci, tak kvitne ako tvoja, len je jemne ružová - vyzerá to krásne, ale ten medový smrad neznášam :D Niekedy ani neviem, že kvitne, ale otvorím dvere ráno na kancelárii a už podľa vône viem, hoci nevidím :D Pozdravujeeeeem ♥

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře