.

.
.

10/07/2022

Šátek

 V dubnu jsem ukázala kousek šátku, který jsem háčkovala na chatě. Během týdne byl hotov. K focení jsem se dostala až dnes.


Předěláváme chatu i zahradu. Myslela jsem že to půjde rychleji. Asi vše potřebuje svůj čas. Takže zatím ještě není všechno tak jak má být.  Zahrada je ale na mně moc hodná už teď. 







Loni jsme předělávali a zvětšovali jezírko. Letos se tam zabydlela užovka. Poprvé jsem ji viděla  ulovit rybu. Pro ty kdo si myslí že had je obrovský, hlásím, že ryba má cca 10 cm. Fotka někdy zkresluje.



Děkuji za nakouknutí.


4 komentáře:

  1. Renatko, zdravím. Šátek krásný,ostatní taky ! Ty jsi hotový Mičurin ! Přeju hezké letní dny, ráda jsem nakoukla. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Šátek je moc pěkný. I na zahradě se daří. Super úroda. M.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře