.

.
.

15/08/2022

Prázdniny

 Je léto a my spoustu času trávíme na chatě. Chatička je krásná, ale po 25 letech už opravdu potřebuje různé opravy.  Navíc mé představy byly "Vše v kanafasu ". Nejprve jsem zvolila kanafas červený. Bohužel se dřevem to moc nešlo. Takže zvítězila modrá verze.


Hodně času zabere i zahrada. 






Už se těším až se dostanu k šití.


8 komentářů:

  1. Modrá a drevo je úžasná kombinácia, dobrý výber!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Renatko, psala jsem Ti sem už komentář, ale koukám že tu není. Tak buď spadl do spamu nebo kam... Psala jsem Ti v něm, že modrá barva chatičce moc sluší a že jsem měsíc nebyla doma, hlídala jsem děti, psy apod., tak to podle toho tady vypadá, doma i na zahradě. Těším se, až to dám trochu do pořádku a budu mít více času na svoje aktivity. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni užívej vnoučat. Taky jsme víc na chatě než doma. A také nestíhám.

      Vymazat
  3. Renčo, máš útulnou chatu. Modrá barva ve výzdobě se mi líbí. Marie

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře