.

.
.

26/12/2022

Dárek

 Musím poděkovat Ježíškovi za nádherný dárek. 



Dostala jsem Coverlock Brother CV 3440.
Musela jsem ho vyzkoušet. Takže jsem hned vnukovi ušila trička. A když už jsem byla v tom šití, tak jsem mu spíchla i dvoje tepláčky.











  Střih na tričko i tepláčky jsem koupila zde. Na tričku jsem malinko zvětšila výstřih. Šel velmi těsně přes hlavu. Já se snad to oblečení nakonec naučím šít.








6 komentářů:

  1. Reni, parádní dárek pod stromečkem. Hned jsi ho super vyzkoušela. M.

    OdpovědětVymazat
  2. To je parádny darček, ty si musela byť veeeľmi poslušná :) To sa bude šiť, jedna radosť - teším sa na ďalšie výtvory ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Renatko, tak to jsi musela být moc hodná... Krásný dárek ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře