.

.
.

17/12/2022

Zajíci - konečně

 Někdy se stane že něco ušijete a musí se to zaležet. V roce 2017 jsem ušila aplikace zajíců. A pak dlouho nic. Kamarádky se mně často ptaly, zda jsem z nich už tu deku ušila. Tak jsem se tedy rozhoupala.






Top je tedy hotový. Ještě proquiltovat. Ale to už nebudu dělat já, ale kamarádka jamala. 


Takže Jani teď už to bude na tobě.

6 komentářů:

  1. Renatko, to bude parádní zaječí deka, moc se mi líbí ! Mám taky několik projektů časově postarších, čekajících na svoje dokončení. Vždycky všechno dokončím, ale někdy to trvá pěkně dlouho.... Renatko, krásnou adventní neděli přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Reni, bude to krásná deka. Těším se na Janino quilttování. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Juuu, tych zajacov milujem! Mam navod odlozeny a len verim, ze raz najdem cas. Mas ich prenadherných Reni ♥♥♥, je super, že si to dokončila!!!

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře