.

.
.

22/03/2024

Lampičky

 Chtěla jsem si na chatě potáhnout lampičky novou látkou, aby mi ladily se závěsy. Rok jsem se odhodlávala, koukala na různá videa a sbírala odvahu. Teď nastal ten správný čas.

Z venku...

a zevnitř...
v plné kráse...

Je to velmi jednoduché. Taková blbinka a veliká radost.

A aby té radosti nebylo málo, mám nový overlock. Brother 4243D



6 komentářů:

  1. Renatko ahoj, lampičky krásně ladí se zařízením pokoje, taky už jsem několikrát těm svým vyměnila kabátek... A nový stroj - tak to je super, moc Ti to přeju, teď to pojede ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne ti teraz lampička ladí, nádherné prostredie si si na chate vytvorila:) Nemám také lampy, nemám také problémy :) - ale ani neviem ako sa to poťahuje ... a nebudem mať tak pekne zladenú lampu :( A overlock mám rovnaký :) Uži si ho, ja som spokojná ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti moc děkuji. A když budeš potřebovat tak s lampičkou poradím.

      Vymazat
  3. Renatko, smekám! Lampička vypadá skvěle!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře