.

.
.

05/03/2024

Trička, trička, trička.

 Syn dostal od kamarádky vysněnou látku s pásovci a manželovi jsem koupila látky s kytarami. Hned jsem se pustila do šití. Nakonec látek mám ve skříni dost, tak proč tam přidávat další. Ze zbytku jsem manželovi ještě ušila boxerky. Každý kousek látky se musí spotřebovat.  A když už jsem byla v tom šití, tak jsem nezapomněla ani na vnoučka a ušila mu mikinu, tepláky a tričko. Všimněte si, že nějak zapomínám na sebe. 

Už pomalu začala zahrada na chatě, tak na šití už nebude tolik času. 










4 komentáře:

  1. ... pěkná tričkománie a moc se mi líbí lemování žebrovým úpetem - tedy aspoň si myslím, že je to žebrový úplet, paráda.
    Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Fuuu, ale si toho požehnane našila :O No ale ja nič, tak svetový priemer sme udržali, šila si aj za mňa :) Je to super, takto obšiť celú rodinku!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Renčo, máš to opět super šití. M.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentáře